EL CODB REFORÇA LA SEVA APOSTA PER UNA COMUNICACIÓ MÉS CLARA, PROPERA I EFICAÇ
- Colegio Dentistas IB

- 5 days ago
- 1 min de lectura
El Col·legi Oficial de Dentistes de Balears continua avançant en un dels seus objectius estratègics: millorar la comunicació i la informació que fa arribar tant als col·legiats com a la societat.
Dins aquesta línia de treball, el president del CODB, el Dr. Ignacio García-Moris, ha participat recentment en una jornada formativa especialitzada en habilitats de comunicació oral, gestió de missatges i comunicació pública, adreçada a responsables institucionals de diferents col·legis professionals de dentistes d'Espanya.
A la trobada van participar també representants dels col·legis oficials de dentistes de Cadis, Àlaba, la Corunya, Catalunya, Màlaga, Lugo i Pontevedra-Ourense, així com del Consell General de Dentistes d'Espanya.

Aquesta formació s'emmarca en la voluntat del CODB de continuar enfortint una comunicació institucional més útil, propera i entenedora, capaç de traslladar amb claredat la realitat de la professió, les accions que s'estan desenvolupant i els reptes actuals de l'odontologia.
Durant els darrers mesos, el Col·legi ha impulsat diferents línies de comunicació orientades precisament a aquest objectiu, com les campanyes “PREVENCIÓ VS COST” o “AIXÒ SÍ S'ESTÀ FENT”, centrades a reforçar la divulgació sanitària i donar visibilitat al treball institucional que es realitza en defensa de la professió.
El CODB considera que comunicar millor també forma part de representar millor els dentistes de les Balears.



Comentaris