FORMACIÓ PER INCORPORAR LA TÈCNICA DE SUCCIÓ A LA PRÀCTICA CLÍNICA
- Colegio Dentistas IB

- hace 1 día
- 1 min de lectura
La seu del Col·legi Oficial de Dentistes de Balears va acollir el passat 3 de juliol el curs “Tècnica de Succió en Pròtesi Completa (SEMCD Technique)” , impartit pel Dr. José Luis Antonaya i dirigit a odontòlegs interessats a aprofundir en aquesta tècnica aplicada a la rehabilitació de pacients edèntols.
Durant la jornada, de caràcter teoricopràctic, els assistents van poder conèixer en detall els fonaments i protocols clínics i de laboratori de la tècnica SEMCD, així com la seva aplicació tant en pròtesis completes convencionals com en sobredentadures implantoretingudes i mucosuportades.
El programa va abordar aspectes com el mecanisme de succió, les àrees de segellat perifèric, els protocols clínics analògics i digitals, els principis bàsics de l'oclusió, la col·locació i manteniment de les pròtesis i els procediments de laboratori necessaris per aconseguir una rehabilitació predictible i funcional.
Amb la cessió de les seves instal·lacions per a aquest tipus diniciatives, el CODB continua facilitant l'accés dels dentistes de Balears a activitats formatives d'interès per a la professió, afavorint l'actualització permanent de coneixements i tècniques clíniques.

















